mandag 28. mars 2011

Konfirmantkort nr 5 og Strilascrappen

Eg har hatt ei suuuper helg. Eg reiste fredag kveld til Jannhild. Me kosa oss med litt fargelegging...til langt på natt.. So var da opp igjen (litt) tidlig neste morgon. Eg skulle fyrst på papirgleder... handla litt ja ;) So reiste eg vidare til Strilascrappen. Kjempe koselig treff!! Der satt me å laga kort og diverse frå kl 11 til me måtte pakka kl 23.30.. Eg klarte å laga tre heilt ferdig prosjekt denne gongen. :) Men dei får de ikkje sjå no.. for da e DT-bidrag.. 
men om litt.. berre vent.. 

Men no øve til eit konfirmasjons kort eg lagde dagen før eg hadde min husmor ferie :) 


Hihi.. KennyK digistempel denne gongen også. Fargelagt med Pro og Touch Markers
Klarte å bruka eit mønstepapir eg ha hatt liggande i evighetar.. 
Blomstrar frå Kort og Godt og Wild Orchid Craft
Bånd, og tekststempel frå Ladybug and Friends.


Inni kortet er det både pengeholder og skrivefelt.

Då skal eg i seng.. kom kjempe seint heim i natt. Stygt føre og ukjent bil.. og kjempe trøtt i tillegg måtte da gå seint og so måtte eg stoppa for ein kvil på vegen. Klokka vart kvart øve tre før eg kom heim og stupte i seng.. 
No høyre eg ho kallar på meg no og.. 
Natti natt.. :) 

1 kommentar:

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)