torsdag 10. mars 2011

Teddy Bea..

..ho e ganske flott denne bamsedama. 
Har laga eit enklet kort i brunt denne gongen.. 


Eg har prøvd meg på eit monokromatisk... Eg skulle egentleg vere med på utfordringen hjå Papirdokkene, men las ikkje oppgavo godt nok.. Det skulle vere med masse perler og bling.. So får prøva meg ei gong til på den oppgava.. 

Eg har brukt ProMarkers ogTouchMarkersane mine på detta flotta Teddy Bo Stempelet
Ellers er det lite på kortet. Brukt kartong frå Ladybug and Friends og Bånd. 
Tekststempelet kan eg ikkje hugse kor eg kjøpte... 


Inni kortet er det kun laga eit enklet skrivefelt pynta litt med hjørne stempel frå Ladybug and Friends.

Kortet skal vere med i utfordringene hjå:

Simon Says Stamp - Anything goes
Tip Top Tuesday - Happy Birthday


4 kommentarer:

  1. Er så enig så enig!! TeddyBea er supersøt!
    Stilig i brunt!!


    Jeg har også laget et kort med akkurat dette motivet. Venter på en avgjørelse før det kommer i bloggen ;)

    SvarSlett
  2. Hei Tine

    Måtte le da jeg leste at du også hadde tenkt å være med hos Papirdokkene med dette kortet.
    Det samme skulle jeg også,men som deg så leste ikke jeg oppgava....
    Herlige stempel på et flott kort fra deg!
    Pakke sendes i mårra ♫

    Bamseklem
    -Helle-

    SvarSlett
  3. Oh what a fabulous card chick - love that cute bear :) Thank you for joining us this week over at the Simon Says Stamp challenge. Hugs, Dawny xxx

    SvarSlett
  4. Wow, your card is wonderful. Thanks for playing at Top Tip Tuesday this week.

    Hugs
    Heike

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)