onsdag 3. september 2008

Eit takke kort..



Tiril Maria får so masse flott av so mangen.. Her har eg laga eit takkekort til Kathrine og Bjørn.



Her har eg printa ut tre bilder.. Da fyrsta klypte eg i bue oppe, på da andre klypte eg ho ut og litt av armane hans.. og da tredje berre handa hennas.. Får ein sånn 3D effekt.. kjempe stili!! So har eg pynta med litt blomster og breds..
Sånn ser innsida ut..
This is a thank you card. My little babygirl get so much fine things and clouds..
So this is a thank you card for Kathrine and Bjørn, friends of mine..

1 kommentar:

  1. Hi!

    Exactly i don't know what is this but I think it's a card. You are so creative & the cards are very impressive. Card new design for viewers. I liked it.


    ===================================
    Rajnish
    look4ward

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)