tirsdag 9. september 2008

Kondulasjonskort...




Fekk bestilling på kondulasjonskort.. og da var ikkje eit lett tema å laga kort til..
Hadde ingen stempel som passa te eit sånt kort.. so detta korte er uten stempel.






Her har eg brukt nesten kvit og orange bazzill kartong. So eit embossing mønsterark frå doodlebug deign inc. og eit ifrå sassafras - Your Lovely
Blonda var noko eg hadde liggande.. Blomsten er skjert u med silhoutte maskin.



Innsida på korte.. Enkel og grei.. Brukt orange bazzil kart. og eit ark ifrå spiral journaling book ifrå Making memories..

På bak sida har eg brukt litt av reste papir i samme mønster og farga som på framsida.. So har eg stempla stempelet med navne mitt på eit akvarellark som er klypt ut.
Håpar du lkte da.. :)


1 kommentar:

  1. Denne oppgaven klarte du jo aldeles bra! Ikke lett å lage kondolansekort!
    Kjempeflott med den blomsten;)
    Klem fra KRistine

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)