søndag 21. september 2008

Kari og Jannhilds kortgøy konkurranse..

Papirgleder.no er eg inne på kvar dag.. Eit kjempe forum der ein kan prata med folk som driver med samme hobby, og ein kan legge ut kort og scrappeting på galleriet. Folka der er kjempe flinke til å kommentera, og so er dei flinke til å laga utfordringar og konkurransar.

Her er ein kokurranse som to damer lagar til. Dette er skissa til Kari som er utgangspunkte denne gongen. Vinneren får eit stempel frå Ladybug and friends.
Fyrste bidrag frå meg..

Her er fyste bidrage mitt.. Ei søt lite magnolia jente.. Stempelet er fargelagt med ProMarkers. Brun og rosa bazzill kartong.. og da kjempe flotte mønsterak er ifrå paper pad og blokka heiter sugared. Tekststempelet er ifrå stempelglede. Ramma har eg skjært ut med silhouette maskina.. Hatt på litt bling og blomstrer.

Her er innsida på kortet.. Brukt samme mønsterark som på framsida.. Stemper ifrå stempelglede. Sommarfuglen er stansa ut med cuttlebug. Arket er ifrå Making Memories og heiter "spiral journaling book"

Andre bidrag frå meg..


Her har eg vridd litt på skissa.. Fortsatt magnolia stempel.. denne gong ein flott gut.. Fargelagt med ProMarkers. Mønsterarka er her òg ifrå paper pad og denne gong ifrå offbeat. (begge arka) So er sjølve korte i mørk turkis/blå bazzill kartng. Brukt bling, brads, band og blomster. Tekststempel ifrå stempelglede.

Her er innsida på kortet.. Brukt samme mønsterark som på framsida.. Stempelet er ifrå stempelglede. Metall blomster med hametau. Arket er ifrå Making Memories og heiter "spiral journaling book"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)