torsdag 27. mai 2010

Bursdagskort..


Då var da tid for eit bursdagskort. Eit bestillingskort eg laga...

Brukt eit vintage bilde som gjekk i grønn.. og då fann eg ut at resten kunne gjera da og.
Bokstavane er egentleg kvite, men eg har brukt ei cat eye kalkpute å fargelagt dei litt..


Skrivefeltet er gøymt under brettenarket og det personlige stempelet er stempla bak/under framsida, slik at det kjem fram på baksida når ein setter opp kortet...


Her ser du korleis sida ser ut under brettearket.
Eg har brukt halvperler til stoppar for brettearket.

Takk for titten :)

4 kommentarer:

  1. This is amazing!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. OMG, sååå vakkert!!!! Nydelige sammensatte farger, og lekkert pyntet. Forseggjort til minste detalj!!!

    Ha en kjempefin helg.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort!
    Harmoniske, deilige frgar, og nydelig stempel :)
    Korta i innlegget under var også nydelige!
    Så lurt å bruke "bosset" som sjablong, og den pengelomma bakpå baksida var jo berre super, den må eg legge meg på minne :)
    Ha en super dag og ei strålandes helg!
    Klem, Lise

    SvarSlett
  4. Åhhhh, så flott dette var.
    Skjønne farger og herlige detaljer.
    Virkelig lekkert.

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)