mandag 24. mai 2010

Ny type brettekort...

Eg har hatt meg ein surferunde i bloggane dekans, og har komme øve eit fint brettekort. So eg fann ut at da måtte eg prøva. Sjølvsagt konfirmasjonskort denne gongen og..



Her har eg fargelagt de nydelige magnolia jenta med pro og touchmarkersar, ho har og fått litt glitterlim på seg.
Brukt forskjellige nestabillities,
tekstempel frå Ladybug and Friends.
Bånd, bazzi og mønsterark.


Inni har eg printa ut to forskjellige dikt. Laga konvolutt av die cuts og laga skrivefelt.

Her ser du korleis kortet er oven ifrå.

--------

Lagde eit konfirmasjonskort til i samme fargsong, men i ein anna farge..

Sarah Kay jenta er fargelagt med pro og touchmarkersane.


Innsida er laga på samme måte som det andre kortet.

Takk for titten. :)

4 kommentarer:

  1. Så nydelige kort! Har tenkt å prøve meg på denne bretten innen kort tid jeg også :)

    SvarSlett
  2. Disse var jo aldeles nydelige.
    Du er god på fargelegging...

    SvarSlett
  3. Woow så lekre kort!! Og skikkelig flott når du bruker spellbinderformen framme og bak! Dette må nok prøves ut!:))
    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  4. Så flotte kort Tine. Dette må jeg prøve meg på en av de nærmeste dagene! Har noen flere kont\firmasjonskort jeg skulle hatt ordent.
    Håper du får en flott uke!
    Klem

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)