tirsdag 11. mai 2010

Konfirmasjon...

Da e endå ikkje tomt med konfirmasjons kort bilder som ikkje e komme ut på bloggen min.. her er eit av korta.
Har ikkje eit einaste eit igjen her heima, men da e vel berre positivt?


Eg har brukt papir som eg kjøpte på Ski-treffet.. hmm.. ka va da no for eit merke då??? Eg e håååpløs!!!Tihi..
Vintage bilde kjøpte eg og der, men da e ark ifrå ho Gudrun Loennecken for Minne hjørne sitt..


Litt uklart bilde.. men prøver å visa pengelomme-konvolutten...

Det er eit Z-kort.. Va kjekke og greie å laga dei :)

Takk for titten..

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Heihei :)
    Her var det kommet utrolig masse flott siden sist jeg seila innnom her hos deg !!
    Kjempeflotte konfirmasjonskort !!!!

    -Helle-

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)