torsdag 13. mai 2010

Vintage konfirmajsonskort..

No begynna da å minka med konfirmasjonskort-bilder som ikkje ligg på bloggen min..

Her er eit som eg har brukt vintage bilde på.
Mønsterarket er designe av Kristine M. Biseth og er utgitt av Inkido. Kjempe nydelig papir!!
So har eg brukt litt andre mønsterark.
Diverse roser, charms og litt bling.
Martha Stewert sommarfugl punch og bårdpunchar.

Inni kortet er det eit dikt som eg har skreve ut på data.
Eg har brukt samme mønsterark som på framsida, og samme oppsette.
Plass til penger er det også.

Og her er baksida.. med samme mønsterarka..

Takk for titten..

9 kommentarer:

  1. Det var da et vakkert konfirmasjonskort. Nydelige ark du har brukt, og mye nydelig pynt. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Nydelig konfirmasjonskort!
    Lekre farger, mønster ark, blomster og layout:-)
    Kjempefine puncher du har brukt også.

    Ha en fin fridag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Å trøste og bære for et nyyyydelig konfirmasjonskort du har laget!!!!!
    Lekre farger, lekkert pyntet, og like flott på alle sider!

    Ha en strålende langhelg!
    Klemmer fra marianne:)

    SvarSlett
  4. Ååååå, Tine!
    Dette er jo så aldeles nydelig og tusen takk for at du bruker papiret mitt;)
    Håper alt står bra til med dere og at knekkebrødene fortsatt er en favoritt:)
    Kos og klem fra meg i solskinnshardanger:)

    SvarSlett
  5. Nydelig konfirmasjonskort! Du er så flink på vintage!! Nydelige blomster også.

    SvarSlett
  6. For et nydelig kort!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  7. Åh så mye flott å se i bloggen din, det lommebok kortet var jo kjempetøft:)
    Unni

    SvarSlett
  8. Så flott dette var.
    Jeg likte den blomsterranket veldog godt. Herlige farger og...

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)