tirsdag 25. mai 2010

Siste rest av konfirmasjonskort

Har nokon konfirmasjonskort til som eg ikkje har fått vist dekan.. og her kjem dei ;)


Lommebok-kort.
Var gått tom for magnetar...og eg fekk bestilling dagen før kortet skulle leverast, so noko handling på nettbutikken hadde eg ikkje tid til..so då måtte eg laga ein ny vri på feste.
Eg brukte ein word window punch og hadde ein litt ekstra lang "dings" som eg stakk innom mønsterpapiret.


Inni har eg laga den lik som alle andre lommebøkene mine..
Veit du ikkje korleis du skal laga dei.. her er tutorialsen :)



Brettekort
The Greeting Farm jenta fargelagt med pro og touch markers.
Tekststempel ifrå Ladybug and Friends.



Inni kortet. Penge"lomme" og skrivefelt.. Navn på konfirmant..


Lommebok - kort..igjen...
Her har eg laga av litt stiv kartong. Enkel pynting..Siste magneten ;)

Inni lommeboka..
Naboguten Marius som fekk denne lommaboka då han blei konfirmert 9.mai..

No lovar eg at da skal bli ei god stund før de skal få sjå konfirmasjonskort igjen ;)
Takk for titten..

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Surfer litt rundt og titter i blogger, og her hos deg var det utrolig mye lekkert! Liker lommebøkene dine, de var virkelig stilige! Fant masse inspirasjon her, så tusen takk skal du ha :)

    Hilsen Ingunn

    SvarSlett
  2. De er utrolig lekre disse lommebøkene.
    Men jeg er så treg i snuen, at jeg ikke har fått prøvd meg enda. Men de kan jo heldigvis brukes til alle anledninger, ikke bare til konfirmasjon.
    Det brettekortet ditt falt jeg for, herlige farger.
    Du er jammen flink.

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)