tirsdag 11. mai 2010

Utfordring


Og denne gongen er utfordringen eit konfirmasjonskort.. Ka e bedre i desse konfirmasjonstider ;)
Eg har jo mangen på lager.. og legger ut to kort som høyre litt i sammen..

Eg har brukt chippboards som eg har kledd med mønsterark (?),
mønsterpapiret i bunn er ifrå 3ndy papir,
tekststempel frå Ladybug and friends og so ha eg brukt bånd.

Inni kortet er det ei pengelomme
Diktet er skreve ut frå data.

Baksida har eg tegna omrisse av figuren og fargelagt med lysfarge ifrå touch markers.
------------------
Da neste kortet er laga på samme måte. Chippboard som er kledd med mønsterpapir. Denne gongen eit gutakort.

Tekststempel frå ladybug and friends, bånd..
og so va da navna på mønsterarka då.. som eg ikkje hugsar...tihihi..

Har laga samme inni korta her også. Med pengelomme og dikt skreve ut på data.

Baksida her har også fått eit omriss av chippborads figueren.

Takk for titten..

3 kommentarer:

  1. Innmari tøffe kort - og så allsidig du er!

    SvarSlett
  2. Disse var skikkelig tøffe!!! Artig...

    Takk for at du deltar på utfordringen hos NsHk...

    Klem
    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett
  3. Kjempetøffe kort!!
    -Helle-

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)