mandag 24. mai 2010

Gratulasjonskort

ENDELIG eit IKKJE konfirmasjonskort.. Ei god toradarvenninna av meg hadde 50 års dag 5.mai. Ho va litt sint på mannen som ikkje ville laga til noko for ho, men da ho ikkje viste var at han lagde til ein overraskelsesfest til ho. :o)
Eg lagde jo sjølvsagt eit kort...


Staffelikort med vintagebilde.
Blomstrane går sammen med pressangen som eg visar nedanfor..



Blonder ifrå tyrkia, roser, bånd og bling.


Detaljbilde av blomster-ranken :)


Her ser de skrivefeltet under bretten...


Her er pressangen. Kanskje litt rar for dekan som ikkje spelar toradar. Men dette er då toradar"notar" av ein melodi som eg lagde til venninna mi. Den heiter "Turbo - Grethe".
Eg har då skreve ut melodien på eit mønsterark og so har eg skreppa og hatt da inni ei ramma..

Og som de ser går både kortet og skreppesida i samme stil.
Den blei veldig godt likt.. Hadde tale til ho og avslutta med å spela melodien til ho :)

Takk for titten..

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort og så flott gave du lagde til henne.

    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  2. Kjempe nydelig easel-kort i herlige farger! Personlig og flott gave også:-)

    Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Sååååååå nydelig kort og tenk å få en egen sang da. Hun må ha vært verdens lykkeligste:)
    Synes det var stilig at du hadde scrappet litt som pynt i ramma.. og blondene fra tyrkia var kjempefin!
    klem:)

    SvarSlett
  4. Det var bare en fantastisk gave, og et minne for livet. Tenk å ha en venninne som lager noe så flott og persolig til seg,jeg er bare den heldigste :).

    Klem ;)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)